fredag 18 februari 2011

Veckoslut nummer fem, del 3.


Efter att vi ätit den tidiga middagen gick vi och såg denna film (kolla trailern). Filmen var okej, men gjorde ju att man ville hitta en romantisk kille åt sig. Vilket jag alltid vill efter att jag har sett en romantisk komedi.
Vi tog oss efter det här hem till campus och laga oss färdiga för en night out on town. Lite pregame i 101 med rödvin och sen begav några av oss downtown till baren 508. Mycket lyckad kväll! Vi dansade hela tiden, med några barpauser. Svettiga och glada försökte vi få en taxi hem, men lyckades inte. Istället tog vi the lightrail hem. Jag och M träffade ett par som var ut och firade kvinnans födelsedag, så vi sjöng "Ja, må hon leva!" på svenska åt henne. Mycket uppskattat, det kan jag lova er. Hahaha.
Jag ska ladda upp foton senare, tydligen är mitt minne fullt? (whaaaat? lixom.)

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Du har så bra där borta när du får si alla filmer när dom kommer ut på bio, jag vill också! :)

Lee sa...

Haha, ja had int ens tänkt på dt. O dt e myky billigare o gå o se på bio här än vad det e hemma i Helsingfors.. One more good thing :)