onsdag 9 februari 2011

A question!

Är det någon som läser denna blogg som skulle vara intresserad av att läsa min coaching philosophy? Hurdan coach jag skulle vara (nu) om jag skulle träna långdistanslöpare. Isf skulle jag kunna publicera den här på bloggen. Jag fick B+ i den och så här skrev min lärare:
This is very good. I think you have some excellent ideas. I particularly like the difference you bring up between runners as individuals and the "team". I also like your specifics - some writing mistakes (eller så står det issues, jag kan inte tyda vad hon har skrivit där, men jag tolkar det som att det var något "fel" med mitt skrivspråk). I love having you in class.

3 kommentarer:

Emma sa...

Vilken fråga, du vet att åtminstone JAG alltid vill läsa ALLT :)

Jeffi sa...

Jag läser också gärna. :)

Emelie sa...

samma här! håller med EMMA!