onsdag 9 februari 2011

Dagens träning

Idag kändes inget bra när vi var och tränade. Jag tänkte att jag nog skulle orka springa lite idag igen, men det tyckte inte mina knän (och inte min mage för den delen). Så jag gick istället med lite lutning på löpbandet, men det var som om jag inte alls orkade gå något snabbt, hade kanske en fart på 9,45min/km. Och pulsen ville inte alls stiga. Och det kändes bara skit. Men jag tror det mest sitter mellan öronen, att jag blir besviken för att min kropp inte kan prestera som jag vill, fast jag vet att det är okej och bra att ta det lite lugnare ibland. Det är bara så svårt när huvudet vill men kroppen inte vill, det går lixom inte ihop.
Tid: 30,05min
Tempo: 9,16min/km
Distans: 3,25km
TE: 2,4
Average: 133bpm
Peak: 160bpm
Kaloriförbrukning: 310kcal
Efter det tränade jag armarna lite medan jag väntade på att Emma sprang färdigt. (Emma här i USA, inte du där hemma Emma, haha). Längtar redan tills i morgon, då skall det bli test löpning och ordentlig styrketräning!

Inga kommentarer: