tisdag 22 februari 2011

Dagens träning

Det blev ett träningsfritt veckoslut, och på grund av snö"stormen" idag fick jag snällt släpa mig till gymmet och löpbandet. Hela skolan var helt öde, och vi var inte många i gymmet när jag och Emma kom dit. I ett skede var det bara vi två där (har aldrig hänt förut). Det var verkligen inte många som vågade sig ut idag tydligen, även fast det bara är en par hundra meter mellan the doorms och gymmet.
Tid: 40.03min
Tempo: 7.13min/km
Distans: 5,55km
TE: 3,7
Average: 158bpm
Peak: 176bpm
Kaloriförbrukning: 467kcal
Egentligen var det meningen (enligt mitt själv gjorda träningsprogram) att jag skulle köra styrketräning på fredagen, men då hade jag inte lust, så jag gjorde det idag istället. Tränade ben och mage i nästan 29minuter och sedan blev det stretchning ute i korridoren.
På onsdagen skall jag fara på en utomhus länk, oberoende väder! (Vädergubbarna väntar mera snö och en plusgrad, låter inte allt för farligt. Håll tummarna, please!)

Inga kommentarer: