tisdag 22 februari 2011

Lördagen i bilder

Jag och Emma begav oss downtown, och som ni ser var gatorna helt snöfria (annat är det nu, tyvärr)
Emma var så glad över att få cider mitt på dagen, här är vi i Kieran's Pub (där vi var förra helgen också)
Vi åt super god brunch (oh, jag älskar så brunchar!) och jag åt säkert den godaste tomatsoppan någonsin - med wishkey
Glada i hågen
Vi gick och såg the Roommate, sämsta filmen jag har sett på evigheter!
Sen fortsatte vårt öl och cider drickande på the Local, även det en Irish pub
Och så gick vi och åt brittisk mat på the Brit's Pub (och drack lite mera öl och cider)
Denna gemytliga lördag slutade på en hemmafest, som var C-R-A-Z-Y! (Inte crazy good, bara crazy)
Det var lite fjortis fiilis över hela festen. Folk grät, skrek, spydde och hånglade med allt och alla. Kvällen slutade med att jag och norrmanen J blev utslängda för att vi hade tagit någon annans öl. uuuupsista.