fredag 18 februari 2011

Dagens träning

Det blev dubbelpass idag, inte planerat direkt, men sådant händer.
Började morgonen med att fara ut på en länk (inget regn, precis som jag hade hoppats!) men fick problem med magen efter ungefär 25minuter och kunde inte springa något mera, tyvärr.
Tid: 52,53min
Tempo: 8,36min/km
Distans: 6,13km
TE: 3.3
Average: 141bpm
Peak: 171bpm
Kaloriförbrukning: 530kcal
Eftersom jag inte kände mig nöjd med morgonens träningspass bestämde jag mig för att gå till gymmet på kvällen. Tog en tur på cykeln medan jag kollade på Without a Trace och 30 Rock. Jag gillar verkligen cyklar med inbyggda TVn, man skulle kunna spendera en hel kväll på en av de där cyklarna.
Tid: 43,05min
TE: 4,0
Average: 154bpm
Peak: 173bpm
Kaloriförbrukning: 520kcal
Efter det tränade jag triceps, biceps och bröstmusklerna i ungefär 35minuter. Jag har på känn att jag kommer att ha en skön träningsvärk i morgon, me like!
Apropå i morgon, jag ska väga mig igen och det känns som om jag har blivit lite mindre och fastare de senast två veckorna, så om vågen visar plus kommer jag att gråta.

Inga kommentarer: