torsdag 10 februari 2011

springBREAK

Nu har vi äntligen fått vår resa bokad för springbreak. Vi är jag, Emma och Siv-Tone. En lördag kväll om lite på fyra veckor flyger vi ner till Los Angeles. Och i fyra nätter ska vi bo på detta hotell:

Jag har ju förståss valt de finaste fotona jag kunde hitta på internet.




































På onsdagen hyr vi en bil, en fin gammal chevrolet är ju drömmen, och kör upp till San Francisco. Den här delen av resan är en av de sakerna jag ser mest fram emot, vi kommer att få se så mycket! Dessutom hänger Jan med sina roomies i Santa Cruz, så vi gör ett pit stop dit. I San Francisco hänger vi i tre nätter, på det här hotellet:

Hotellet har ett gym, vi ska försöka vara lite duktiga också under resan.
































Natten till söndagen åker vi hem tillbaka till Minneapolis och the reality.
Vi skulle ha kunnat göra vår resa ännu billigare, men vi ville bo vid stranden i LA och i centrala San Francisco, vilket gjorde att vi fick betala lite mer. Men billigt känns det nog ändå, hela kalaset kostar oss lite på 500euro. Per person då alltså.
Nu får ni gärna överösa mig med tips om vad man kan göra i dessa två kaliforniska städerna, för jag har noll kunskap. Tack!

3 kommentarer:

Emelie sa...

ÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Nu är ja inte alls avundsjuk!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅ inte alls avis!

:P

Jill sa...

Skulle jag slippa till LA och San Fransisco för 500€ sku jag sticka direkt. Tips har jag tyvärr inte, har aldrig varit dit :( Men avundsjuka har jag riktigt tillräckligt ;)

Dagny sa...

LYYYYYYYX!!!! O Lee, ja vill sen veta ALLT! :D