fredag 18 februari 2011

Veckoslut nummer fem, del 2.

Blev på hälft med veckosluts uppdateringen, och snart är det helg igen, man hänger ju inte riktigt med!
Vi åt tidig middag på en irish pub, mysigt ställe som definitivt kommer att besökas igen. Vår servitör var intresserad av varifrån vi är, och när vi berättade att vi är från Finland och Norge sa hon "Oh, I'm Swedish!". Så vi trodde ju att hon menade att hon var född i Sverige och flyttat hit för att jobba eller något, men det visade sig sen att hennes farfar (eller var det morfar?) var från Sverige. Typ 70% av människor man träffar här har släkt från Skandinavien. Men att dom kallar sig svensk (eller norsk eller något annat) låter bara konstigt, kanske dom skäms för att vara amerikanare (I doubt it though) hahaha.

Som sagt, mysigt ställe, med a real fireplace.
Mmmm, french fries.
I think you know these two already
Malin och Elisabeth

Emma och jag är så skrattretande vackra på det här fotot, att jag inte vet vart jag skall titta.
Min goda Chicken Burger. Nu blev jag hungrig. 

Inga kommentarer: