fredag 11 februari 2011

Dagens träning

Jag gillar verkligen mitt nya träningsprogram! Det motiverar mig att träna styrka och jag får lite struktur på det hela.
Tränade på kvällen idag. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar att träna på morgonen eller kvällen bättre, därför får det bli en kombination (tyvärr till Emmas besvikelse).
Började med crosstrainern idag:
Tid: 30,03min
TE: 4,5
Average: 163bpm
Peak: 181bpm
Kaloriförbrukning: 380kcal
Sen tränade jag benen (Läste det här på samma sida som programmet finns: träning av benen kommer att öka din metabolism = förbränning. Muskler kräver mer energi än fett och desto mer muskler du har desto mer kalorier kommer du att förbränna.) och magen. Ja, jag vågade för första gången i mitt liv göra crunches i ett gym! Stort steg för mig, det ska ni veta. Nu känner jag mig verkligen som en kung!
Och så tog jag ju ett foto på dagens träningsoutfit:
Ny t-shirt från Nike (ofcourse) och nya byxor från Champion.

3 kommentarer:

Malin I Form sa...

Det låter bra det där :D

S sa...

FIN t-shirt! Hoppas allt är bra med dig!

Lee sa...

Tack S! Allt är bra här, ända konstiga är alla mina oförklarliga enorma blåmärken (och mina drömmar). Hoppas allt är bra med dig med!