fredag 15 oktober 2010

Torsdagen..

..blev inte riktigt som planerat.
Jag åkte till skolan genast efter jobbet, vi hade en obligatorisk gästföreläsning och basgruppsträff, så jag var hemma först vig 15-tiden. Jag gick och sova då direkt och hade klockan att ringa klockan 19, så jag skulle hinna gå till butiken och sedan till gymmet för att köra lite styrketräning.
När klockan ringer klockan 19 kommer jag ihåg att jag tänkte att jag inte känner mig så farligt trött, och sen minns jag inget mer, förrän jag vaknar 3.50 idag. Jag har sovit, sovit och sovit. Hade tre missade samtal på telefonen, dem har jag inte alls vaknat av.
Så det blev en "ofrivillig" vilodag igår. Nu funderar jag om jag skall sticka till gymmet, det öppnar om 20 minuter, skulle vara ganska coolt att vara först där.

Inga kommentarer: