fredag 15 oktober 2010

Tallinn resan

Jag tänkte göra som min kompis Michaela och göra ett "Tallinn-i-bilder-Inlägg". Vi var där på minisemester tillika, men våra resor (och bilder) ser väldigt olika ut..

Jag och mitt resesällskap på fredagen i vårt hotellrum innan restaurangbesök och utgång.
Våra goda strawberry margartihas som vi drack till efterrätt.
Efter den väldigt sena middagen (vi kom till restaurangen typ 23.45) gick vi till Molly Malones.
Här är jag passligt rund under fötterna och väldigt glad.
Vi träffade ett gäng estländare i Mollys som tog oss med till en annan mysig pub som var i en källare.
Dom var väldigt trevliga och underhållande, och vi stannade ute mycket längre än vad vi hade planerat.
På lördagen efter att vi sovit, ätit frukost och sovit hängde jag med familjen Lönnblad i vårt hotells pub, vilket var jätteroligt!
Efter det gick vi och shoppa lite i shoppingcentret som fanns precis fast i vårt hotell (vi behövde inte ens gå ut) och där köpte jag den här klänningen från Zara.
På kvällen, efter att vi ätit middag, gick vi tillbaka till vårt hotell på en till puben.
Vi gick ännu en sväng ner till nattklubben i vårt hotell, men den var en stor besvikelse, så vi tog en taxi till Mollys istället. Lördagskvällen (natten) slutade lite tidigare, men roligt var det så länge det varade!
Muntra brudar på båten på väg hem. Overall en mycket lyckad och rolig resa! Tack L & S!

1 kommentar:

S sa...

Tack själv <3