tisdag 5 oktober 2010

Dagens träning

Jag har sovit mycket längre än vad jag brukar på senaste tiden, har tidigare försökt få 7-8 timmars sömn varje natt och klarat mig bra på det. Nu sover jag över 9 timmar och har svårt att stiga upp på morgnarna. Kanske det är mörkret som gör mig tröttare, även fast jag tycker det är härligt. Hösten är härlig!
Men, med detta ville jag då komma till att jag inte steg upp halv sex som planerat för att gå till gymmet, utan sov istället två timmar längre, och försenade mig nästan till skolan.
Så dagens träning såg ut så här: 1h pilates + löpbandet på gymmet ->
Tid: 28'21''
Tempo: 7min/km
Distans: 4.03km
Kaloriförbrukning: 394kcal
Imorgon skall jag försöka mig upp för att fara på Spinning klockan 7, hoppas på bättre självdisciplin när klockan ringer än dom senaste dagarna!

1 kommentar:

Jill sa...

Jag har märkt att jag behöver mycket mera sömn när jag tränar. Nio timmar är nästan minimi. Men så är jag sömntokig också :)

Superkiva blogg annars! Tack för att du kommenterade min så att jag hittade din.