måndag 25 oktober 2010

Dagens träning

Jag går omkring här i min lägenhet och är hela tiden rädd att jag ska se en orm. Orsaken är denna:

Denna lapp fanns nere i trapphuset när jag kom hem idag. Det har tydligen rymt en orm från en lägenhet som är en centimeter tjock och 60 centimeter lång. Det betyder ju att den är jättesmal och kan komma in överallt, jag vill inte ha en orm i min lägenhet! Uuuuj!



Nåja, nog med det. Jag träffade min Ålands kompanjon idag för en promenad, och planerade resan. Och idag hade jag inte ens lust att springa, mina ben behövde få lite vila. Men det är skönt att bara gå emellan, och mjukna upp mina ben lite. Det här blev i alla fall dagen saldo:
Tid: 1.14'43''
Tempo: 9.40min/km
Distans: 7.73km
Kaloriförbrukning: 774kcal

5 kommentarer:

Jill sa...

Uuuh! Det kryper på mig bara jag tänker på ormen, och då är jag långt ifrån Helsingfors. Hoppas de fångar den snart!

Malin I Form sa...

Iih, läskigt med en lös orm :O

Lee sa...

Jo, jag hoppas att jag får sovet i natt och inte hittar en liten äcklig orm i sängen med mig :/ uuuuuuj.

Malin I Form sa...

Sv: Vad är det som är svårt då? Unnar du dig emellanåt?

Michaela sa...

Men jag döööör, kommer nog aldrig mera och hälsa på dig.