torsdag 14 oktober 2010

Magträning

Lee Lindqvist Teen joka ilta vatsalihaksia 2 viikon ajan yhtä paljon kuin tästä tykätään. Kopioi tämä itselles, JOS USKALLAT! ;)
Tuesday at 10:16pm
Anni Veijalainen, Amanda Berglund, Petter Selenius and 12 others like this.

Jag brukar sällan (aldrig tror jag att jag nästan kan säga) kopiera stautusuppdateringar på Facebook till min egen profil, men på tisdagen hade en kompis till mig ett status som jag tyckte var toppen! Så här fritt översatt till svenska går den ungefär så här: "Så många personer som gillar det här, så många magmuskelövningar kommer jag att göra i två veckors tid. Kopiera det här till din profil, OM DU VÅGAR! ;)"
Så därför gjorde jag 6st iförrgår, 14st igår och som det ser ut nu kommer jag att göra 15st idag.

1 kommentar:

Malin I Form sa...

Det var ju en lite kul grej det där :D

Sv: Nu hr jag svarat på dina frågor på bloggen :)