torsdag 7 oktober 2010

Snabb uppdatering från södra Helsingfors

Jag är barnvakt i natt, till världens sötaste flickor. De ville själv gå i säng efter halv nio och jag har inte hört ett ljud av dem sedan dess.
Annars idag har jag sprungit på stan, shoppat lite trevliga grejer (igår köpte jag pulsklockan, yeeee! Har varit på min arm sedan dess, I'm in love! Haha) som jag kan visa upp imorgon kanske och träffat två femtedelar av min familj.
Var även och växlade pengar, för imorgon bär det av till Tallinn! Wohoo! Men nu är jag så trött att jag snart somnar här i arbetsrummet, har sovit cirka två timmar idag efter att jag kom hem från nattskiftet..
God natt! (som ni märker så har detta blivit en vilodag, tyvärr. Skulle gärna ha tränat, men hur orka lixom? Dessutom kanske inte så bra med tanke på sömnmängden??!)

Ps. Just nu, i skrivandets stund, kom jag på att jag har glömt att väga mig idag, får bli imorgon!

Inga kommentarer: