lördag 23 oktober 2010

Senast/ Senaste...

1. Åt jag: En smörgås med skinka och ost + minitomater
2. Drack jag: Vatten med lite apelsinjuice i
3. Drack jag denna alkoholbaserade dryck:
Vodkashot på Mollys i Tallinn
4. Åt jag denna godis:
Någon chokladkonfekt från Panda (sku jag tro)
5. Sa jag detta ord:
film
6. Köpte jag denna CD: Köpte tre skivor åt min syster i julklapp ifjol, ända som jag minns är att ena av dem var en Iron Maiden CD.
7. Filmen jag köpte:
No memory what so ever, kanske Green Day konsert DVD:n som jag också gav till systern i julklapp ifjol.
8. Köpte jag detta plagg:
Svart klänning från Zara.
9. Låten jag lyssnade på:
Love it!
10. Filmen jag såg på bio: Inception
11. Resa jag gjorde utomlands:
Tallinn i början av denna månad
12. Bilen jag körde med:
Jeep
13. Sms jag fick:
Av Dagny om när jag skall åka och hälsa på dem
14. Personen jag ringde åt:
Baby-Emma
15. Telefonen som jag köpte: Min fina Vincent (Nokia E71)
16. Möbel jag köpte:
Billy bokhylla från IKEA
17. Hushållsmaskin jag köpte: Har nog inte köpt en enda själv, har fått (och vunnit - min micro!) allt som jag har i hushållsmaskinsväg.
18. Present jag gav: En påse Djungelvrål åt Baby-Emma
19. Present som jag har fått:
"Sexologi i praktiken" - en bok från familjen som bor i Norge.
20. Böter jag fick: Parkeringsböter.
21. Konsert jag var på
: COLDPLAY i Sthlm 2009!

Hittade det här hos min kusin, roligt tidsfördriv! Tycker att alla mina läsare som har en blogg bör göra en likadan, yeees?

1 kommentar:

Malin I Form sa...

Såna listor är alltid lite småkul :)