fredag 29 oktober 2010

Fredag redan?

Jag kom hem ganska nyss efter att ha lagt de två små trollen och väntat på att deras mamma sku komma hem.
Nu tänkte jag lägga på en tvätt och tvätta mina träningskläder som jag skall ha med till Åland och sedan krypa ner i säng.
Imorgon ska jag försöka komma ihåg att väga mig på morgonen, eller mera tvinga mig själv att göra det. Jag vaknade ju inte upp hemma hos mig själv idag så därför blev det ingen vägning denna torsdag. Jag är helt säker på att det kommer att visa plus på vågen, förra veckan kände jag min smalare, denna vecka känner jag mig som en flodhäst.
Och det där om att min motivation har försvunnit, den kom tillbaka idag! Jag sku så vila fara ut på en länk nu, men det är kanske lite för sent. Så jag bestämde mig för att fara och simma imorgon istället efter skolan.
Ja, och så var jag och köpte tågbiljetter till Åbo idag. Börjar bli excited!
Här är jag, yrvaken för cirka två veckor sen, på väg till simhallen.

Inga kommentarer: