måndag 18 oktober 2010

10 things

Tio saker som jag är nöjd över min kropp:
  1. Mina händer. Jag har långa och smala fingrar och mina naglar är hårda och smala och kan bli långa om jag så vill.
  2. Mina bröst. Jag har inte speciellt stora eller små bröst, men de är passliga för mig och mjuka och sköna.
  3. Mina ben, och speciellt från knäna neråt. Dessa har jag inte alltid varit nöjd över, tvärtom. Men nu kan jag sitta och beundra dem, och vilka muskler jag har i dem!
  4. Mina öron.
  5. Mina armar från armbågarna neråt. Bara gäddhänget försvinner så kan jag säga hela armen.
  6. Mina ögon. Om jag får en komplimang av det motsatta könet brukar det oftast vara för mina ögon, så något speciellt måste det ju vara med dem. Dessutom lärde jag mig i somras att jag får en porrblick efter att jag druckit några glas vin, hahahaha.
  7. Min rumpa. Stor och rund och god.
  8. Min näsa.
  9. Min nacke. Även en av de mest beröringskänsliga ställen på min kropp, på ett bra sätt då alltså.
  10. Att min kropp verkar gilla förändring och inte ställer till med en massa problem (syftar på värk och skador på grund av träning).

1 kommentar: