fredag 22 oktober 2010

Nike+.com

Bild härifrån.













Kära vänner, jag är 99.9% säker på att jag kommer att slå rekord den här månaden för det här året (om jag inte ramlar och bryter mitt ben innan jag hinner ut på en länk). Jag har nämligen 4,73km kvar att slå septembers kilometerantal, och september månaden var månaden med flest kilometrara hittills. 120,92km för att vara exact.
Och i november månad har jag tänkt utmana mig själv. Jag vill göra min bästa månad hittills, sedan jag skaffade Nike+. Då måste jag slå oktober 2008. Då samlade jag ihop 189,91km och hade en medelhastighet på 10.59min/km. Det innbär att jag borde göra över 6,3km per dag. Om jag klarar av det, och dessutom får en bättre medelhastighet så tänker jag belöna mig själv med någonting som jag inte kan komma på just nu. I will get back to you on that later.
En annan sak som jag också skulle vila klara av, det är att slå mitt årsbästa. År 2008 sprang/gick jag ihop sammanlagt 763,50km med en medelhastighet på 11.29min/km (alltså, jag gick nästan bara). I år har jag hittills samlat ihop 473,51km och medelhastigheten ligger nu på 8.21min/km.
Visst kan jag lyckas med det här?! Jag tror så!

1 kommentar:

Jill sa...

Klart du klarar det! When there's a will, there's a way. Vilka otroliga mängder kilometer du har samlat på dig.