fredag 22 oktober 2010

Dagens träning

Jag sov till klockan 16 idag, 16! Så länge var det ju inte planerat att jag skulle sova. Hur jag ska få sömn i natt kommer att vara ett mysterium.
Jag hann i alla fall fara på BodyPump till gymmet innan jag hoppade på tåget till Västra Nyland.
Tid: 1.00'29''
Average: 115bpm
Peak: 153bpm
TE: 1,7
Det var riktigt roligt, och jag ökade dessutom mina vikter vid bröst och triceps övningarna som jag skrev om förra veckan. Efter pumpen tänkte jag att jag skulle ta en tur på löpbandet eftersom jag visste att jag sku vara så sent i Pojo att jag inte vill fara ut på länk då nå mera. Men det gick nog inte alls, jag var död och omotiverad efter en minut redan. Så det blev bara 11min och cirka 1½km.

Dessa vikter använde jag idag (skriver upp främst för mig själv så att jag kan ha något att jämföra med sen senare): Uppvärmning - 2,5kgx2. Benen - 5kgx2. Bröst - 2,5kgx2. Rygg - 3,5kgx2. Triceps - 2,5kg & hantlar 2kgx2. Biceps - 3,5kg. Ben (knäböj) - 5kgx2. Axlar - 2kgx2.

Inga kommentarer: