onsdag 27 oktober 2010

Hälsningar från Brändö!

Hello!
Jag befinner mig på Brändö hos E, vi har lagat chokladmuffins som jag har fått av min syster, med mycket choklad.
Man kan säga att jag har en vilovecka, jag använder Ålands Halvmaraton på söndag som en ursäkt, men egentligen har jag bara ingen motivation. Men, det är okej känner jag, bara jag får min motivation tillbaka nästa vecka.
What else?
Har sovit ganska dåligt de senaste nätterna, och drömt konstiga drömmar. Tror det kan bero på att jag börjar känna mig en aning stressad inför flytten i januari.
Idag var jag i varje fall och hämtade ut mitt nya pass, och igår satt jag upp bostadsannonser i skolan. Jag vill att det ska vara december och jul nu tillika som jag sku vila att det sku vara oktober lääänge ännu.
I make sense, I know. Hahaha.

Inga kommentarer: