tisdag 18 januari 2011

Träningen

I morgon skall hård träningen börja!
Blev inspirerad av denna tjej och köpte ett maraton träningsprogram från den här sidan. Mitt mål är att springa ett hel maraton på hösten, nu ska jag inte fega ur!
Anyway, jag har ju inget jobb här så jag borde ju med andra ord ha mera tid att träna här en hemma, which I like.
Det finns ett gym som vi får använda gratis på campus, en dome (? not sure about the spelling) där man kan springa runt och runt, plus att det finns natur att springa i. So no problems there.
Jag pratade också med en som är med i Augsburgs track team och hon menade att jag kan join them om jag vill, får se hur det blir med det..
Ja, och så ordnar de yoga två dagar i veckan som man får gå på ifall man vill.
Det här låter ju bra, eller hur?
Let's do this thing!

Inga kommentarer: