onsdag 19 januari 2011

Dagens träning

Emma och jag tog oss själva i kragen och gick till gymmet. Först måst vi nog ha sett ut som två mycket yra och borttappade höns, det var lite annorlunda än vad jag är van med i Helsingfors. Vi hittade inga omklädningsrum, och man måste betala varje gång för att låsa in sina saker om man inte vill lämna dem i något hörn inne i någon av salarna.
Andra dagen vi var här frågade vi hur stort gymmet var här på campus, och fick svaret att inte så stort. Jag borde ju ha fattat att "inte så stort" i USA betyder "stort" i Finland. En hel rad med löpband (säkert sju i rad, om inte mer, hemma på mitt gym finns det två stycken) och motionscyklar med egna små TV:n bland annat.
Dagens saldo -
Tid: 41.08min
Tempo: 7.31min/km
Distans: 5.46km
TE: 5,0
Average: 173bpm
Peak: 199bpm (högsta pulsen jag någonsin haft)
Kaloriförbrukning: 625kcal

Inga kommentarer: