måndag 31 januari 2011

Hälsningar från biblioteket!

Söndagar borde ju vara vilodagar, men inte här nej. Söndagar är lika med läsdagar. The library är till och med öppet till midnatt, så de riktigt duktiga (eller de som har svårt att komma upp ur sängen tidigare) kan studera ända in i natten om de så vill.
Jag är nu för andra gången idag här och försöker läsa. Vi kom hit med Emma på eftermiddagen, sen tog vi en pizza paus med tre av de norska flickorna och nu har Emma övergett mig, S och T.
Dagens webcam bild, nej jag bjuder på två bilder idag:
Jag dricker en Mango smoothie och försöker med våld hålla ögonen öppna.

Kaffedrycken var god, texten var inte lika trevlig.

2 kommentarer:

Malin I Form sa...

Oj, det var duktigt av dig!

Sv: Hehe, svar kommer upp senare!

Malin I Form sa...

Du, nu har jag förresten svarat på alla frågor från frågestunden :D