torsdag 27 januari 2011

Dagens träning

Dagens fråga: Hur kan mina tår domna när jag kör ett pass på crosstrainern?
Idag kändes löpningen inte så bra, just när jag igår skrev att jag älskar att springa. Hade ont i mina vader och lite känningar i mina knän. Tvingade mig själv att ändå intervall springa de 30minuter som jag hade planerat in för idag. Det gick så där.
Tid: 33,24min
Tempo: 7,13min/km
Distans: 4,63km
TE: 4,0
Average: 155bpm
Peak: 187bpm
Kaloriförbrukning: 393kcal
Gjorde lite styrketräning efter det, mest armträning (jag vill ha snygga armar tills sommaren!), i nästan 25minuter.
Efter att jag läst i biblioteket och skrivit min uppgift behövde jag lite energi (vi firade Emma i kväll, så jag behövde lite power för att orka) så jag gick tillbaka till gymmet och körde lite cardio på crosstrainern för första gången.
Tid: 40,04min
TE: 4,6
Average: 156bpm
Peak: 174bpm
Nu sängen! Upp med tuppen i morgon, or not!

1 kommentar:

Malin I Form sa...

Haha, min tår brukar också domna på crosstrainern. Märkligt egentligen ;P