lördag 25 september 2010

Vägning

Jag har funderat av och an om jag skall skriva om min vikt och viktförändring här på bloggen. Och så kom jag på att jag tycker att det är jätteintressant att läsa om det på andra bloggar, så därför bestämde jag mig för att skriva om det på min blogg också.
Jag har för tillfället torsdagar som vägningsdagar.
I torsdags (23.9) vägde jag 97,3kg.
Min viktkurva
Denna viktkurva startar den 29.3.2005. Här är absolut inte varje vecka, och jag har till exempel inte med år 2008 överhuvudtaget (har troligtvis inte vägt mig då alls, eller så hittade jag inte bara den boken jag använt då för att skriva upp min vikt).
Minst vägde jag i april 2007, 6.2kg mindre än vad jag gör nu.
Mest vägde jag i augusti 2009, 9.3kg mer än vad jag gör nu.
För ett år sedan vägde jag 7.2 kg mer än vad jag gör nu.
Jag hoppas på att jag skall väga under 90kg vid årsskiftet, inte alls en omöjlighet! Eller hur?

Inga kommentarer: