torsdag 30 september 2010

Dagens träning

Hello!
Idag började jag dagen med ett besök till gymmet. Värmde upp på löpbandet:
Tid: 15'31''
Tempo: 6.42min/km
Distans: 2.30km
Efter det körde jag styrketräning i ungefär 35minuter, lite plankan och stretchning i 10 minuter där på.
Ikväll har jag varit ut på en promenad:
Tid: 1.13'04''
Tempo: 10.00min/km
Distans: 7.30km
Kaloriförbrukning: 739kcal

Lite skillnad mellan morgonens och kvällens tempo. Men jag hade bestämt mig för att inte springa nu nåt mer innan Östersjö 1/4 Maratonloppet i lördag. Och aldrig förr har jag längtat så efter att få springa. När jag gick där runt Tölöviken så bara sprang det människor runt omkring mig hela tiden, och jag kunde inte tänka på något annat än att jag också ville springa! Men jag får vänta till lördagen, inbillar mig själv att om jag kanske vilar nu några dagar före så år det bättre, haha!

Inga kommentarer: