måndag 20 september 2010

Dagens träning

Började dagen med spinning i 45min klockan sju på morgonen.
Det gick sådär, jag kom inte riktigt in i det i början för jag hade nya byxor på mig som kanske är lite-lite för spända och som jag dessutom hade dragit för högt upp. Men det löste sig och jag kämpade verkligen efter att få känna av cyklingen i benmusklerna.

Ikväll har jag varit ut på en länk.
Tid: 1.05'29''
Tempo: 8.51min/km
Distans: 7.4km
Kaloriförbrukning: 749kcal
I samma veva kollade jag hur långt jag kom på 30min som hör till den här veckans utmaning (som är en del av sex-veckors utmaningen). Resultatet blev: 3,83km! Nu är det bara att förbättra och förbättra och förbättra!
I övrigt gick länken sådär, hade problem med magen igen. Suck. Det känns som det alltid är något problem när jag är ut på länk, men jag älskar det ändå så mycket att jag absolut inte vill sluta. Det är bara lite frustrerande ibland..!

Inga kommentarer: