söndag 19 september 2010

Dagens träning

Försökte ta en "dagens-tränings-outfit-bild", men det är lättare sagt än gjort. Jag hade iaf idag på mig byxor från Asics, topp från Röhnisch, rock från Adidas och skor från Nike.



Det blev en länk i detta omväxlande höstväder idag. Sol när jag startade, regn när jag tillbaka hem.
Tid: 1.31'39''
Tempo: 9.09min/km
Distans: 10km
Kaloriförbrukning: 1013kcal
Det gick sådär, jag hade lite ont i benet och det kändes som om min kondition hade försvunnit med festandet på fredagen. Är nog inte helt frisk och skulle ha behövt ha vätska med mig så skulle det säkert ha gått bättre. Men jag är ändå nöjd att det blev en så lång länk, och jag gick till centralparken så fick njuta av naturen också på samma gång. Två saker såg jag extra mycket av idag, poliser (både civila, ridande och "vanliga") och män med barnvagnar. Väldigt intressant fakta eller hur?

2 kommentarer:

Emma sa...

Javisst! Både poliser och pappor med barnvagn är heta :) Inte alla förstås...

Malin I Form sa...

Vad duktig du är! Jag måste verkligen komma igång med löpträningen snart :)