tisdag 14 september 2010

Dagens träning

Pilates och BodyPump (2h sammanlagt)
Jag är inte 100% frisk ännu, men ändå tog jag mig till gymmet för att gå på två dragna timmar, vilket jag inte har gjort sen maj, kan ni fatta, MAJ! Jag glömde såklart min vattenflaska och plånboken brukar jag aldrig ha med mig, så fick klara mig med att dricka ur kranen, och bra gick ju det.
Jag var inte helt nöjd med timmarna, det var en ny instruktör som jag inte har haft tidigare, så kanske det bara var jag som var ovan med henne och hennes metoder. Det kändes i alla fall i mina muskler efter träningen, även om jag inte var helt lika svettig som jag brukar vara. Men det kan även bero på att jag tog det lite försiktigare och med lite mindre vikter eftersom det var så länge sen sist. Snart igen bara!
Här ligger jag på vår brygga i somras och tar sol, känns som en evighet sen!

Inga kommentarer: