söndag 26 september 2010

Härligt!

Jag hade en helt underbart rolig och härlig dag igår.
Mitt liv känns bara perfekt för tillfället.
Har tagit en vilodag idag (och har mått allt annat än great) men imorgon är det back to the reality!
Försökte laga ett bildcollage från igår.. Gick sådär. Haha!
Gårdagen var helt härlig. Vi snackade allvar och mindre allvar hemma hos Emma, åt smått och gott, drack vin, fundera på vad vi skulle ta oss till, beställde en taxi, sjöng "Happy birthday to you, happy birthday" i takt med radion åt Emma, gick till Hamlet, dansade på "borden", stack till Mollys, svettades ihjäl, träffade trevliga norrmän, fick lonkero, sprang ett varv utanför Mollys, sökte nattmat, bestämde oss för att fara till mig på efterfest, åkte en fullpackad buss, norrmännen fick uppleva riktiga finländare som skriker när dom är berusade och arga, hittade en grillkiosk, kom hem till mig, drack Vana Tallinn, lyssnade på finsk rap musik och hade j*vligt, j*vligt roligt!
Idag märkte jag att det är en aning genant att möta sin granne i hissen när man har haft efterfest till klockan 11 på morgonen på en söndag.
Hur har ni firat helgen?

Inga kommentarer: