lördag 18 september 2010

Lördag...

Jag mådde inte bra när jag vaknade idag morse, och det var helt självförvållat. Men jag hade jätteroligt igår, borde bara ha druckit lite mer vatten och lite mindre öl. Men, för dumt huvud får kroppen lida.
Idag har jag hunnit shoppa lite, bland annat ett par nya träningsbyxor åt mig och lite födelsedagspresenter. Nu inkommande vecka fyller fem personer som jag vill uppvakta, det är så roligt!
Och när jag kom hem från shoppingen beställde jag ishockey biljetter! Jaa, jag älskar ishockey!
Nu skall jag, min syster och hennes kompis fara och se när lejonen krossar både Tjeckien och Sverige!












Snart skall jag åka till min kompis där vi ska ha myskväll med film och massa godsaker! Jag har valt att ta en vilodag, så ingen träning. Imorgon ska jag ut och springa igen, jee!

Inga kommentarer: