onsdag 22 september 2010

Dagens träning

God kväll!
Började min dag igen med 1h spinning. Svetten rann som alltid, men jag började fundera på om jag har cykeln rätt inställt eller inte? Mest funderar jag på hur mycket högre styret skall vara än sadeln. Någon som vet?
Ikväll träffade jag upp min kompis för en liten jogging tur som inte blev så liten heller:
Tid: 1.53'28''
Tempo: 8.24min /km
Distans: 13.48km
Kaloriförbrukning: 1366kcal
Det var helt otroligt skönt, vi sprang längs med vattnet till Fölisön där det är super vackert! Jag gillar att springa själv med musik i öronen, men visst är det härligt med sällskap ibland! Allt känns så lättare, och man tänker inte hela tiden på hur långt man har gått och hur mycket det är kvar. Nu skall jag stretcha ordentligt och sedan hoppa i säng. Hörs imorgon! 

Inga kommentarer: