fredag 17 september 2010

Dagens träning

Eller: Morgonlänken som inte alls gick som den skulle.

Tid: 1.05'30''
Tempo: 8.52min/km
Distans: 7.38km
Kaloriförbrukning: 747kcal

Inte den bästa länken precis, jag orkade inte alls springa så mycket och så länge som jag hade planerat, men jag kunde inte heller riktigt förstå varför. Var det på grund av min vrist? Eller var jag bara trött? Eller var det vätskebrist? Jag kunde inte alls läsa av signalerna i min kropp. Nåja, svettig blev jag och nu känns det helt okej.
Ikväll är det öppning av "skolans" nya lönnkrog, och några av mina kompisar ska komma till mig före och laga pizza och grunda lite. Så det betyder att jag inte hinner träna nåt mera idag. Men skall försöka dricka ganska lite ikväll så jag kan gå på bodypump eller spinning imorgon på morgonen!
Ha en skön fredag!

1 kommentar:

Malin I Form sa...

Hoppas du får en bra fredag, men det låter det ju som ;)

Svar: Core är ett pass där man tränar bålstabiliteten. Mag-, rygg- och axelövningar bland annat!