torsdag 23 september 2010

Dagens träning

Idag har jag gjort två "korta" länkar (korta om man jämför med vad jag brukar springa).
Tid: 27'11''
Tempo: 7.43min/km
Distans: 3.52km
Kaloriförbrukning: 344kcal
Intervalltränade, 2min rask gång - 1min snabb löpning. Upprepade detta 7 gånger, plus att jag sprang lite extra på slutet. Kändes skönt! Detta var på morgonen på löpbandet i gymmet. Efter det stretchade jag ordentligt, plus att jag låg 5 minuter i massagestolen. Inte helt tokigt sätt att börja dagen.
Ikväll har jag släpat med mamma på en länk:
Tid: 28'13''
Tempo: 8.38min/km
Distans: 3.26km
Kaloriförbrukning: 331kcal
Jag hade inte magen på min sida ikväll, så det var lite irriterande. Men skönt att få "catcha upp" med mamma och att få komma ut i naturen utan en massa bilar och ljud konstant.
Skön dag har det varit och super besök har vi också haft!

Inga kommentarer: