torsdag 23 september 2010

Playlist of the week

1. New Radicals - You get what you give
2. Flo Rida - Club can't handle me (feat. David Guetta)
3. Taio Cruz - Dirty picture (feat. Kesha)
4. Safura - Drip Drop
5. David Guetta - Memories
6. Lady Gaga - Bad Romance
7. LMFAO - I'm in miami bitch
8. Big Boi - Shutterbug
9. Shinedown - All I ever wanted
10. Scouting for girls - This ain't a love song
11. One Republic - Say (all I need)
12. Eminem - Love the way you lie (feat. Rihanna)
13. Kanye West - Power
14. Shinedown - Fly from the inside
15. B.o.B - Airplanes
16. The Lonely Island - Saxman (feat. Jack Black!)
17. Taio Cruz - Dynamite
18. U2 - Where the streets have no name
19. Usher - DJ got us falling in love again
20. Ginger Ninja - Bone will break metal

Jag tror på det här med variation. Pop blandat med rock. Gammalt blandat med nytt. Allvar blandat med humor. Hårt tempo blandat med mjukt tempo. Allt går och allt är bra! (Nästan i alla fall)
I love music!

Inga kommentarer: