torsdag 30 september 2010

Dagens vägning

Så. Jag ställde mig på vågen idagmorse.
Den stannade på 97,5kg, alltså +0,2kg.
Ack, vilken besvikelse. Jag har motionerat och tränat tillräckligt enligt mig själv, 6 dagar av sju, 8 pass allt som allt. Så denna viktuppgång beror ju därför på vad jag har satt i mig. Massor med alkohol på lördagen bland annat. Och hamburgarmeny på tisdagen. NOT GOOD at all! Så, jag ska börja fundera ännu mer på vad jag äter o dricker. För jag vill inte se ett plus igen, det är så oooootroligt irriterande!

2 kommentarer:

Emma sa...

Men Linkku, du vet ju att muskler väger mer än fett, så det är ju inte så konstigt att du går upp lite nu när du börjat träna mer igen - snart sjunker det nog istället :)

Malin I Form sa...

Håller med, + är frustrerande men å andra sidan så är du duktig ändå så det är bara att kämpa på :)