tisdag 21 september 2010

Dagens träning

Jag åkte till gymmet och hade planerat att värma upp på löpbandet, sedan gå på pilates och efter det ännu stanna kvar på BodyPump. Men så blev det inte.
Jag värmde upp på löpbandet:
Tid: 29.55min
Tempo: 7.36min/km
Distans: 3.94km
Kaloriförbrukning: 384kcal
Det kändes bra, benet gjorde sig bara påmint i början och sedan gick det galant. Jag gillar att springa på löpbandet, speciellt nu när det regnar och blåser ute! Sen tycker jag det är lättare att pressa sig själv att springa fortare på löpbandet än vad det är när man är ute och springer.
Efter löpbandet gick jag på 1h pilates och det var mycket bättre än förra veckan! Men kom på att jag förra veckan hade förväntat mig att det skulle vara samma som det var på våren, men då gick jag på BodyPilates, och nu är det ju endast Pilates. Och tydligen är det någon skillnad mellan dessa två.
Men det blev ingen BodyPump, jag orkade helt enkelt inte och var dö-hungrig, så jag åkte hem istället.
Nu -> Sängen!

Inga kommentarer: