torsdag 25 november 2010

Veckans vägning

Och så var det torsdag igen!
Vågen visade plus idag, men det hade jag så förväntat mig, så jag blev inte ens besviken, ledsen eller frustrerad. Jag blev egentligen glad för jag hade förväntat mig ett större plus.
Jag väger nu alltså 94,6kg, +0,4kg från förra veckan.
Jag har svårt att fatta att jag väger 12kg mindre nu än vad jag gjorde i augusti i fjol. Fast det har gått långsamt så har det gått ner, och jag som aldrig förr har lyckats gå ner i vikt mer än några kilon (som jag sen har satt på mig igen + några extra kilon) har väldigt svårt att förstå att jag faktiskt har klarat av att gå ner så mycket. Det känns ganska bra.

Nu har jag ätit upp min gröt, ska ta mitt pick och pack och sticka till simhallen för att möta upp E och simma några längder. Vi hörs senare!
Min nya simppare från Soc som ska invigas idag!

3 kommentarer:

Emma sa...

Shiiiit, är det verkligen ett rent och städigt kök jag skymtar där bakom? :)

Malin I Form sa...

Ja, det är verkligen svårt att inse att man har gått ner i vikt :O

Sv: Tack så hemskt mycket :D

Lee sa...

Emma - Ja, kan du tänka dig! har inte hänt på de två åren som ja har bott här tror jag ;P
Men, du sku se resten av min kämppä.. hahah!