tisdag 23 november 2010

Dagens träning

God kväll på er!
Jag måst dra ner på antalet bloggar jag läser, här har jag suttit hela kvällen framför dator och har ännu runt 300 oläst blogg inlägg.
Tur att jag tränade på morgonen idag.
Var till gymmet före skolan och tänkte att jag skall försöka göra crosstrainern till min vän, och inte vara rädd för den. Så jag värmde upp på den, och det var faktiskt inte så tokigt.
Tid: 15'13''
TE: 2,6
Average: 147bpm
Peak: 169bpm
Kaloriförbrukning: 198kcal
Efter detta försökte jag träna lite på maskinerna på gymmet, men jag satt mest och sov. Det kändes så otroligt tråkigt, måst hitta på nåt (kanske laga ett träningsprogram) för att bli lite inspirerad att träna musklerna på egen hand. Gav nu hur som helst upp efter 20minuter och bestämde mig för att springa lite på löpbandet istället.
Tid: 31'15''
Tempo: 7.21min/km
Distans: 4,23km
Kaloriförbrukning: 425kcal /452kcal
TE: 3,6
Average: 155bpm
Peak: 180bpm 

Inga kommentarer: