lördag 27 november 2010

Skön lillajul med familjen!

Fy vad jag mådde illa när jag vaknade imorse, den sedvanliga tanken "jag skall aldrig dricka alkohol igen" dök upp och jag ville bara sova. Men, jag var på väg till Pojo för att fira lilla jul med lillasyster och föräldrarna, så mycket sömn blev det inte.
Efter att jag kom fram till Pojo blev allt mycket bättre, vi såg på film från förra julen, åt lite god mat, spelade mitt älsklingsspel När & Fjärran och bara haft det mysigt.
Nu äter jag en smörgås med rullsylta på och snart ska jag krypa ner under täcket.
God lilla jul alla!

4 kommentarer:

Michaela sa...

Ja hörde att ni haft kul! =) Men jag fattar inte att man kan resonera som C. En date mot en engångsgrej, en date e en date. Och har säkert missat nåt vitalt så väntar så på din story. Ses senast på onsdag, ska jag komma till dig före? Kanske en 6-tiden?

Jill sa...

Jag älskar När och Fjärran! Jag har aldrig ägt det själv, utan lånat av diverse vänner el spelat hos dem. Jag har sökt efter det i alla brädspelsbutiker, men det är omöjligt att hitta. Har du någon aning om var man skulle kunna köpa det? En gång hittade jag det på ratatas loppisblogg, men någon annan hann före :(

Lee sa...

Michaela - Jo, dt var nog lite konstit.. Och yees, kom till mig före på onsdan, ja ha int ännu köpt biljetter, ha du?
Jill - Hm, mamma minns int varifrån vi har köpt dt, kanske dt sku finnas i Blå Lådan i Karis? Ja kan nog oxå kolla om jag sku hitta dt nånstans i stan i nån butik :)

Jill sa...

Blå Lådan har jag faktiskt inte kollat. Det blir nästa ställe. I Hesa har jag kollat lautapelit-butiken, och några andra. Men om du ser det, så säg gärna till :)