söndag 14 november 2010

Orka!

Jag måst gå och sova nu, imorgon på morgonen bär det av till amerikanska ambassaden för att ansöka om ett visum. Det är så mycket som ska göras, och det känns jobbigt och oftast väldigt onödigt, men jag antar att det är värt det i längden.
Jag fattade även idag först att vi måst även bli godkända när vi kommer fram till USA, hur roligt skulle det inte vara om de inte skulle godkänna en och man skulle tvingas svänga om och åka hem utan att ens lämna flygfältet? Jag undrar bara, varför måste de göra allt så invecklat?
Nu är jag även rädd att min ansökan skall "beprövas" (eller vad det nu heter) och att det kommer att ta ett par månader så att jag inte hinner få det i tid. Det sku vara just typiskt.
Yees, men nu är det sängen som gäller, hoppas jag får sömn inatt!

Inga kommentarer: