torsdag 18 november 2010

Veckans vägning

JAAAAH!
Äntligen har jag kommit under 95kgs sträcket. Vägde mig nyss, och vågen visade 94,2kg! Det är en minskning på 1,7kg från förra veckan.
Jag hoppar ganska mycket egentligen i min vikt. Kan gå ner 2,5kg på en vecka, upp 1,4kg en annan och nu ner 1,7kg den här veckan. (Som egentligen bara är 5dagar för jag vägde mig senast på lördagen). Undrar vad det kan bero på?
Bäst vore väl att börja mäta sig, men jag äger ju inget måttband och är för snål för att köpa ett..
Anyway, det är massor med snö här i Helsingfors, I love it!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag är glad för din skull! Promenad snart igen? Förlåt att jag inte fixat med iPod grejen än. Ska försöka göra de imorn. Kram

Lee sa...

Tack :) O jo, promenad snart igen! Bara den här värsta halkan försvinner eller de hinner sanda, det är ju farligt.. Syns imoron! Kram