lördag 26 mars 2011

Foton på mig

Jag gnällde så massor över fotona på mig som Emma publicerade på FB att jag känner mig som en usel människa nu. Jag vet ju att jag inte ser ut så där i verkligheten, och att lyckas bli bra på foton är inte en av mina största talanger. Så, för att tacka Emma för att hon tagit så fina bilder, och för att visa åt er hur fin jag är, publicerar jag därför mina favorit bilder:
I Chinatown i San Francisco.
Vi träffade finnar i San Francisco. De sa säkert en tio gånger åt mig varifrån de var hemma, men tror ni jag minns? Nej.
Me, and my partner in crime!
Vi lekte sanning eller konsekvens. Jag tvingades äta cannabis chips (inget farligt mamma) och dricka rödvin. Mums!
Wow vilken background, eller hur? I San Francisco.
Jag fotoar en cable car.
Någonstans vid västkusten mellan LA och SF.
Min absoluta favoritbild. 
Ha. Haha. Hahaha.
På ett café på Venice beach.

2 kommentarer:

Michaela sa...

Jee, det är inte bara jag som tar skumma foton! Men int va de så farliga. Jag gillar massor din svarta outfit, skitsnyggt med färggranna skor å. Och sådär som du går på bryggan, i bara svart, får jag hetl någo högstadie minnen

Unknown sa...

du ha it shoppa någo alls, känner int igen någo av klädena ju! nice pic's :))