torsdag 3 mars 2011

Dagens träning






















Så här har jag lite känt mig hela dagen. Grå, trist och slut. Även min träning präglades av denna nedstämdhet och det kändes som om allt jag gjorde gick i slow motion, och motivationen fanns överhuvudtaget inte där.
Jag cyklade en halvtimme på mycket lägre puls än vad jag brukar, och efter det tränade jag rygg och axlar i 23 minuter (av vilka tjugotvå kändes som en pina, jag var uttråkad till hundra).
Tid: 30,06min
TE: 2.0
Average: 130bpm
Peak: 145bpm
Kaloriförbrukning: 263kcal
Men, det är helt okej med dagar som denna. Jag har nog ändå fått skratta gott, som till exempel när jag såg på senaste avsnittet av How I Met Your Mother och när vår vånings CA tyckte jag skulle komma och uppträda på något event genom att dansa, läsa en dikt eller rappa. I laugh my pants!
Hur jag kurerar detta och är på strålande humör ska jag berätta er. Jag skall gå och lägga mig en timme tidigare och frisklufts förgifta mig själv med en länk utomhus i morgon. Om det inte hjälper tänker jag se på fotona från fredagen och skratta åt mig själv.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Det är som upplagt för Lennarts genombrott i staterna! Säger den något långsamma med fanpage managern! /Mårten

Malin I Form sa...

Det låter mindre kul! Hoppas det blir bättre snart :)

Sv: Jo, det har jag verkligen.. från ca 44 till ca 40 nertill, från 46 till 38 upptill och ett gäng kupor i behån! :)