tisdag 22 mars 2011

Dagens träning

Japp! Vi har hittat tillbaka till varandra. Och gud vilket skönt möte det var!
Egentligen borde jag ha suttit flitigt framför min dator och skrivit på en presentation jag skall ha på onsdagen (och som jag inte ens har börjat på ännu) eller läst på min tent som jag skall skriva i morgon.
Men jag sket i alla obligations och gick till gymmet och cyklade tills min rumpa domnade och Criminal Minds slutade:
Tid: 49,50min
TE: 4.1
Average: 160bpm
Peak: 181bpm
Energiförbrukning: 740kcal

1 kommentar:

Michaela sa...

Vet du jag måst ju ha varit 19 när vi träffades, undrar hur jag fira min 20 årsdag. Säkert Hangö?! Men jag tycker också att det är så konstigt, för i mitt huvud så var jag typ 22-23 när vi träffades. Och då var jag väl 23 när vi gifte oss. Konstigt. Det låter ungt men jag känner mig gammal och inte alls ung.