lördag 12 mars 2011

A closer look

Kusinen ville ha bättre bild på vad jag har införskaffat, så igår när jag funderade på vad jag skulle ha med på resan knäppte jag av några potentiella outfits för resan. Här skulle en mycket bättre kamera och någon som kan det här med att fota behövts (som hon här), men jag hoppas det duger!
Maxiklänning från H&M, vårjacka från American Eagle Outfitters, Pilot-solglasögon från H&M och en av de bästa köpen: sommarhatt för under 4euro från Forever 21.
Boyfriend-shirt från H&M, korta leggings och solglasögon och halsband från Forever 21 och sandaler från American Eagle Outfitters. 
Huppari från Zumes, topp från Forever 21, jeans shorts från Wet Seal och Converse skor (jee!)
Shorts från Garage, topp Roxy och kjol från American Eagle Outfitters (nope, jag tänker inte ha shortsen och kjolen på på samma gång)
Klänning från Garage, halsband från Len och cardigan från Urban Outfitters.
Ja, mer orkade jag inte med. Hehe. Kanske ni har tur och får se foton från Kalifornien när jag har på de väl uttänkta outfitsen. (Haha. Such a lovely word!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice! Speciellt den där sista, blåa, klänning stjäl jag gärna av dig när du tittar åt ett annat håll ;)

Jeffi sa...

I like! :)