lördag 12 mars 2011

En sommarplan?

Ni kanske vet redan vid det här laget att jag älskar att resa? Och att jag älskar musik?
I sommar skulle jag ha en chans att kombinera dessa två, nämligen åka på en festival utomlands. Till ett land var jag har bott i ett år. Ja, ni gissade rätt, Belgien. Rock Werchter!
Bland annat dessa band kommer att uppträda:
The Chemical Brothers
Linkin Park
Hurts
Kings of Leon
Arctic Monkeys
White Lies
COLDPLAY
Bruno Mars
The Gaslight Anthem
Bright Eyes
The Black Eyed Peas
Iron Maiden
Robyn
Och många, många fler. Jag gissar att min syster gärna skulle komma med mig? Och priset för att se alla dessa underbara band är löjligt lite. Nu hoppas jag bara att jag kommer att vara ledig då, och att det fortfarande finns biljetter kvar när jag får reda på om jag kan åka eller inte. Håll tummarna, please!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, härligt!! :) Tyvärr är jag inte längre den festivalmänniska jag var som yngre, annars hade jag definitivt kommit med! Trevlig California trip <3

Unknown sa...

JA KOMMER MED MED MED MED MED !!!!!