onsdag 6 april 2011

Tiden går allt för snabbt

Jag har inte ens fyra veckor kvar i skolan, vilket känns underbart, men tanken på att jag måste säga adjö till alla om ungefär en månad känns verkligen inte underbart.
Sista tiden här har varit mycket trevligare än veckorna tidigare, mycket på grund av att solen har tittat fram.
Och förra veckan hittade vi på lite fuffens, för att muntra upp vardagen lite.
Vi skrev kärleksbrev och ringde "bus samtal" till de andra utisarna, och när vi avslöjade oss på fredagen höll jag på att dö av skratt. Det bästa är att ingen hade misstänkt att det var vi. Jag måste se om jag kan få någon av videosnuttarna av M, så kan jag visa er. Haha.
Jag i Stockholm sommaren 2009

2 kommentarer:

S sa...

x-D Härlig bild!

Lee sa...

Thanks! kanske jag borde byta min profilbild på fb... Hehe