torsdag 28 april 2011

Playlist of the week

1. Power - Kanye West
2. Black and Yellow - Wiz Khalifa
3. Speed of Sound - Coldplay
4. S&M - Rihanna
5. Yeah 3x - Chris Brown
6. Born in the U.S.A. - Bruce Springsteen
7. The Weekend - Michael Gray
8. Seek Bromance - Tim Berg
9. Panjoo - Eric Prydz
10. Baby I'm Yours - BreakBot
11. Breakeven - The Script
12. Chasing the Sun - The Calling
13. Call on me - Eric Prydz
14. City of Blinding Lights - U2
15. I Need a Doctor (feat. Eminem) - Dr. Dre
16. Stereo Love - Edward Maya
17. Proud - Heather Small
18. Coming Home - Diddy
19. Blood Sweat and Tears - V


Jag har försökt för första gången att laga en lista som jag skall följa ordning på. Vanligtvis lägger jag bara till en massa låtar jag gillar och trycker på shuffle. Denna playlist ska jag springa med i lördag, och jag har med flit satt mina favorit låtar (börjande från nummer sex) i mitten så att jag ska få lite extra motivation och energi när det (kanske) är som tyngst.

Inga kommentarer: